Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Dudko M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Dudko M. V. 
Characteristic of bio-geometric profile of students’ posture and physical fitness in process of physical education [Електронний ресурс] / M. V. Dudko // Physical education of students. - 2015. - № 4. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhVSTSE_2015_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.736 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Dudko M. 
The Gender Approach in the Physical Education System [Електронний ресурс] / M. Dudko, I. Khrypko, N. Bishevets // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_1_4
У зв'язку з глобальними змінами гендерних ролей ідеї гендерного виховання поступово проникають у навчальні заклади. Втім, незважаючи на статеві відповідно до державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Потрібно вивчити гендерні підходи до організації навчально-виховного процесу, впровадження яких сприяє повноцінній самореалізації учнів у навчальному закладі. Мета дослідження - узагальнення даних про основні гендерні відмінності, які потрібно враховувати в процесі фізичного виховання учнівської молоді. Аналіз літературних джерел із питань гендерного виховання учнів різного віку засвідчив, що існує стійкий гендерний дисбаланс у відвідуванні занять руховою активністю в позаурочний час і відмінності в самооцінці власних фізичних можливостей. Дівчата та хлопчики, починаючи з середнього шкільного віку, мають різні спортивні вподобання та мотиви відвідування уроків фізичної культури. Уточнено, що гендерний підхід до фізичної культури - це процес фізичного виховання учнівської молоді з урахуванням рухових уподобань і мотиваційних установок учнів залежно від статі з метою більш повного задоволення їх потреб. Молодші школярі, незалежно від статі, схильні до спонтанної ігрової діяльності, а головними мотивами занять є прагнення отримати хороші оцінки. Починаючи з середнього шкільного віку, хлопчикам подобаються одноборства та ігрові види спорту, а дівчатам - оздоровчі види фітнесу. У хлопчиків та юнаків у структурі мотивації до відвідування уроків переважає мотив підвищення фізичної підготовленості, а в дівчат - бажання зменшити масу тіла та покращити статуру. Систематизовані дані щодо рухових пріоритетів і мотиваційних установок до відвідування уроків фізичної культури учнівської молоді залежно від віку та статі потрібно враховувати під час організації процесу їх фізичного виховання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.067 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського