Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Dudko M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Dudko M. V. Characteristic of bio-geometric profile of students’ posture and physical fitness in process of physical education [Електронний ресурс] / M. V. Dudko // Physical education of students. - 2015. - № 4. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhVSTSE_2015_4_4
| 2. |
Dudko M. The Gender Approach in the Physical Education System [Електронний ресурс] / M. Dudko, I. Khrypko, N. Bishevets // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_1_4 У зв'язку з глобальними змінами гендерних ролей ідеї гендерного виховання поступово проникають у навчальні заклади. Втім, незважаючи на статеві відповідно до державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Потрібно вивчити гендерні підходи до організації навчально-виховного процесу, впровадження яких сприяє повноцінній самореалізації учнів у навчальному закладі. Мета дослідження - узагальнення даних про основні гендерні відмінності, які потрібно враховувати в процесі фізичного виховання учнівської молоді. Аналіз літературних джерел із питань гендерного виховання учнів різного віку засвідчив, що існує стійкий гендерний дисбаланс у відвідуванні занять руховою активністю в позаурочний час і відмінності в самооцінці власних фізичних можливостей. Дівчата та хлопчики, починаючи з середнього шкільного віку, мають різні спортивні вподобання та мотиви відвідування уроків фізичної культури. Уточнено, що гендерний підхід до фізичної культури - це процес фізичного виховання учнівської молоді з урахуванням рухових уподобань і мотиваційних установок учнів залежно від статі з метою більш повного задоволення їх потреб. Молодші школярі, незалежно від статі, схильні до спонтанної ігрової діяльності, а головними мотивами занять є прагнення отримати хороші оцінки. Починаючи з середнього шкільного віку, хлопчикам подобаються одноборства та ігрові види спорту, а дівчатам - оздоровчі види фітнесу. У хлопчиків та юнаків у структурі мотивації до відвідування уроків переважає мотив підвищення фізичної підготовленості, а в дівчат - бажання зменшити масу тіла та покращити статуру. Систематизовані дані щодо рухових пріоритетів і мотиваційних установок до відвідування уроків фізичної культури учнівської молоді залежно від віку та статі потрібно враховувати під час організації процесу їх фізичного виховання.
|
|
|